750 TL ve ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO ÜCRETSİZ
YENİ ÜYELERE ÖZEL İLK ALIŞVERİŞTE %10 İNDİRİM
Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
İçerik Menü

Sıkça Sorulan Sorular

1-      Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Sipariş tarihinizden itibaren 3 iş günü içerisinde ürününüz depomuzdan çıkışı sağlanmaktadır.

2-      Kapıda ödemeniz var mıdır? Havale yolu ile satış gerçekleştiriyor musunuz?

Şimdilik kapıda ödememiz bulunmamaktadır ve havale yolu ile satış gerçekleştiremiyoruz.

3-      E-Ticaret iade süreci nedir?

Müşteri Hizmetleri bölümünde İletişim/Destek sayfamızda belirtilen formu doldurarak e-faturanız ( Faturanızda yer alan Ürün İade Formunu doldurunuz) ile birlikte belirtilen adresimize ürününüzü teslimat tarihinden itibaren 14 ( on dört) iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo ile  göndermeniz gerekmektedir. 

İade Adresi: 

Optima Madeni Eşya San. ve Dış Tic. A.Ş. 

Karaağaç OSB Organize San. Mah. 104. Cad. No:1Kapaklı Çerkezköy/Tekirdağ Posta Kodu:59510

4-      İade ödemesi nasıl yapılmaktadır?

İade edilen ürün,  depomuzdaki yetkililer tarafından teslim alındıktan ve iade onayı verildikten sonra, alışveriş tutarınız kredi kartınıza 10 iş günü içerisinde iade edilir. Kartınıza iade işlemi 

yapıldıktan sonra mail/telefon ile bilgilendirme yapılır. Yapılan iade işleminden sonra banka iade süreçleri gereği 72 saat arasında iade edilen tutar kredi kartı hesabınıza yansıyacaktır. Para iadesi,  

ürünü alırken tercih ettiğiniz aynı ödeme şekli ile yapılacaktır.

5-      Tamirlik süreci nasıl gerçekleştiriliyor?

Müşteri Hizmetleri bölümünde İletişim/Destek sayfamızda belirtilen formu doldurarak e-faturanız ya da irsaliyeniz ile birlikte Garanti Bilgilerini dikkate alarak, depo adresimize gönderebilirsiniz. ( Garanti Bilgileri ile ilgili sorulara bknz.) 

 

İade Adresi: 

Optima Madeni Eşya San. ve Dış Tic. A.Ş. 

Karaağaç OSB Organize San. Mah. 104. Cad. No:1Kapaklı Çerkezköy/Tekirdağ Posta Kodu:59510

 

Tamirlik ürününüz tarafımıza ulaştığı tarih itibari ile 30 iş günü içerisinde Kalite Kontrol aşamasından geçip sorun giderildikten sonra tarafınıza geri kargolanmaktadır. 

6-      E-Ticaret ürünlerde hediye paketi yapılıyor mu?

Maalesef yapılmamaktadır.

7-      Yurtdışına teslimat yapılması mümkün müdür?

Şimdilik  yurtdışına teslimat yapılmamaktadır. 

 

Garanti Şartları ile ilgili bilgiler:

 

Çatal Kaşık Bıçak ve Pişirme Grubu:

Paslanmaya Karşı Garanti Süresi 10 yıldır. 

Altın/Gümüş/Taşlı ve benzeri kaplamalı ürünler ile cam kapaklar, bakalit saplar/ tepeler için garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

 

Aksesuarlar: 

Aksesuar ürün gruplarında garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

 

Yanmaz Yapışmaz Kaplamalı Tencere ve Tavalar: 

Yanmaz Yapışmaz Kaplamalı Tencereler ve Tavalar ürün gruplarında garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

 

Düdüklü Tencere: 

Düdüklü Tencere ürün gruplarında garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

Neptün Düdüklü Tencerelerimiz için Yetkili Servis Bilgileri aşağıdaki gibidir:

Miracle Home: 0535 570 11 07 

 

Porselen:

Garanti Süresi yoktur.

Porselenlerin satın alınan tarihi itibariyle, 2 gün içerisinde kırık ya da hasarlı durumu söz konusu olduğunda Müşteri İlişkilerine başvurabilirsiniz. 

 

Optima Markası ile ilgili Garanti Bilgileri:

 

Optima Çatal Kaşık Bıçak ve Pişirme Grubu:

Paslanmaya Karşı Garanti Süresi 2 yıldır. 

Altın/Gümüş/Taşlı ve benzeri kaplamalı ürünler ile cam kapaklar, bakalit saplar/ tepeler için garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

 

Optima Aksesuarlar: 

Aksesuar ürün gruplarında garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

 

Optima Yanmaz Yapışmaz Kaplamalı Tencere ve Tavalar: 

Yanmaz Yapışmaz Kaplamalı Tencereler ve Tavalar ürün gruplarında garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

 

Optima Düdüklü Tencere: 

Düdüklü Tencere ürün gruplarında garanti süresi ürün kullanım talimatında belirtilen hususlara uyulma şartıyla 2 yıldır. 

Çarpma, vurma ve düşürme sonucu oluşan tahribatlar garanti kapsamı dışındadır. 

Optima Marsilya Düdüklü Tencerelerimiz için Yetkili Servis Bilgileri aşağıdaki gibidir:

Miracle Home: 0535 570 11 07

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.